سئو و سئو نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

Wiki Article

قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید.

بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید.

سلام. من تجربه بسیار خوبی از سایت شما دارم، به همین خاطر تمام سرچ های خودم در رابط با سئو را با پسوند آکادمی وب سیما انجام میدم.

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو علاوه بر دانش و مهارت به تجربه هم نیاز داریم که تنها با اجرا بر روی پروژه‌های واقعی و آزمون و خطا به دست می‌آید.

برای مثال دوتا محصول دارم فقط عناوین و تصاویر متفاوتن ، از لحاظ مابقی محتوا یکاسان هستن . ولی یکیش رفته اکسکلود یکی ولید .

برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم.

نمی‌توان یک نسبت یا درصد برای لینک‌سازی و تنوع مشخص کرد. شرایط زیادی بر این مدل تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و برای هر سایت متفاوت است.

خیلی خوشحالم که وبسیما تونسته این فرصت رو برای کارشناس های کشورمون فراهم کنه تا بیشتر خودشون رو نشون بدن. خیلی ممنون ازتون.

سئو یا بهینه‌سازی سایت، چرخه‌ای از بهینه‌سازی‌های مستمرِ تجربه کاربری، محتوای مفید و اختصاصی، لینک‌سازی و گرفتن ارجاعات اعتبارساز و اعتمادساز است، که برای رسیدن به اهداف تجاری، بازاریابی و برندسازی، رضایت کاربر از جستجو و تعداد بازدیدهایِ هدفمندِ سایت را افزایش می‌دهد.

دقت داشته باشید که در طیِ ماه‌های اخیر مجدداً گوگل با مشکل کاهش شدید سرعت ایندکس مواجه بوده و ممکن است صفحه شما هنوز توسط ربات‌ها مجدداً ایندکس نشده باشد.

به نظر من سئو مثل حل مکعب روبیک میمونه. در نگاه اول و قبل اینکه بدونیم چطور کار میکنه، پیچیده است. ولی وقتی گام به گام یادش میگیری میبینی تو هر مرحله یک فرمول خاصی داره که باید رعایت بشه. زمانی که کاملش کردی. میگی دوباره. و این بار سعی می کنی سریعتر باشی.

به نظر من سئو شبیه بازی شطرنج میمونه برای هر حرکتی باید فکر کرد و اتفاقات بعدی هم تا حدودی حدس زد تا بشه بازی و ببری و از همه مهمتر انقدر قشنگ بازی کنی که بازیکن مطرحی بشی…

با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است.
من مدت زیادی هست که دنبال این هستم که به طور جدی وارد حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ بشم ولی موردی که هست اینه که من خیلی به مسائل برنامه نویسی علاقه ای ندارم و فقط میخوام سئو سایت ها رو دست بگیرم.

به بیانی تربیتی که ارتباط صحیح با جامعه هدف و جذب دوستان بیشتر که همانا مشتری یا بازدیدکننده سایت هستند.

هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است.

سئو یک فرآیند است با هدف جلب رضایت موتور های جستجو و کاربران . در این فرآیند هیچ یک را نمی توانیم نادیده بگیریم. وقتی می توانیم رضایت را جلب کنیم که به شناخت کافی از هر دو رسیده باشیم. برای رسیدن به شناخت از رفتار موتور های جستجو و کاربران باید به طور مستمر به یادگیری و تحلیل و آنالیز بپردازیم.

من در سایتم نمی خوام که بیش از پنج نظر نمایش داده بشه و برای مشاهده همه نظرات، کاربران می بایست رو دکمه بیشتر کلیک کنند، بعد اینکه به فرص تعداد نظرات بسیار بالاست و زیر اون صفحه اعداد یک تا پنج سايت منبع برای حرکت به صفحات دیگر جهت نمایش ادامه نظرات هست، آیا گوگل تمام آن نظرات را به عنوان محتوای همان مقاله در نظر میگیره؟

سعی کردم از این دید برای بهینه سازی زندگی شخصی خود هم بهره ببرم برای مثال اینکه بدانید بهترین زمان درس خواندن شما صبح است یا شب، بهترین برنامه بدنسازی و مکمل مورد استفاده برای شما کدام است و ده‌ها مثال دیگر که یک سئو کار میتواند در زندگی خود آن‌ها را شناسایی و پیاده سازی کند.

به نظر من فضای وب ایران در آستانه بلوغ و حرفه ای شدن خودش قرار داره و با چنین اطلاع رسانی های مفید و همه گیر؛ دیگه مثل سابق هرکسی نمی تونه ادعای فضل و کمالات در این زمینه کنه؛ مشکلی که قبلا شدیدا به چشم می خورد و گاها بعضی افراد با دور زدن گوگل موفقیت به دست می آوردن و برای خودشون تبلیغات گسترده ای به راه می انداختن، و خوشبختانه دیگه خبری از چنین وقایعی نیست.

این یک اشتباه محض است؛ برای موفقیت در حوزۀ سئو، باید دست بر دست گوگل بگذارید و با او همکاری کنید چراکه سایت شما با گوگل در واقع یک چیز هستند.

بله همونطور که اشاره کردین، این تعاریف کمک میکنند تا ابعاد ناشناخته تر سئو برای عموم مردم ملموس شوند و بتوانند با درک عمیق از چیستی سئو، سایت خود را بهتر برای گوگل بهینه کنند

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و ابزارهای گوناگونی میشود که از مهمترین آنها میتوان به طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و البته بازاریابی از طریق موتورهای جستجو اشاره کرد.

به نظر من یادگیری این مسئله خیلی مهمه. من از دوره های این سایت استفاده کردم خیلی خوبه

کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.

ممنون از این ایده جالب. ولی به نظر من متاسفانه فضای سئو در ایران خیلی جالب نیست و خیلی از مشتری هایی که پروژه سئو رو به آژانس های مختلف میسپارن، هیچ دانشی و یا حتی اطلاعای از روند سخت و زمانبر سئو ندارند.

نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

Report this wiki page